FANDOM

NoImage
Lansat 4 ianuarie 2010
Durată 00:47:23
Producători David Kahne
Steven Mertens (nelansat)
Casă de discuri Labels2
Discografie
Sirens1
LDRAKALG2
BTD1

Lana Del Ray” (alternativ scris ca Lana Del Ray a.k.a. Lizzy Grant) este albumul de studio de debut al cântăreței americane Lana Del Rey. Albumul a fost lansat pe cale digitală pe iTunes de către casa de discuri 5 Points Records pe data de 4 ianuarie 2010, atunci când ea era cunoscută ca Lana Del Ray. Cu toate acestea, albumul a fost în cele din urmă retras de la comercianții cu amănuntul curând după aceea, deoarece, conform Lanei Del Rey, casa de discuri nu a putut să-l finanțeze. Del Rey în cele din urmă a cumpărat înapoi drepturile albumului, al cărui titlu folosește o ortografie alternativă a numelui de scenă al cântăreței, "Del Rey" fiind scris "Del Ray", însă după lansarea albumului Born to Die sub numele de scenă Lana Del Rey, ea și-a exprimat dorința de a relansa albumul.

VideoclipurileEdit

Del Ray a lansat șapte videoclipuri auto-regizate pe YouTube pentru acest album. Primul a fost pentru „Kill Kill” si a fost lansat pe data de 11 martie 2008, a fost urmat de „Gramma” pe data de 8 aprilie 2009, în care Del Ray este văzută purtând o peruca blondă lungă și o geacă roșie de baseball. Pe data de 22 aprilie 2009 „Yayo” a fost lansat, urmat pe data de 13 iunie 2009 de către „Mermaid Motel” 3 august 2009 de „Put Me In A Movie” 23 august 2009 de „Brite Lites”, și 18 octombrie 2009, „Jump”.