FANDOM

Honeymoon
Discografie
UV1
HM2
Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)

Honeymoon” este cel de-al patrulea album de studio al cântăreței americane Lana Del Rey. Acesta a fost lansat pe data de 18 septembrie, 2015, de UMG Recordings.[1][2] Albumul a fost anunțat în cadrul unei interviu în revista Billboard, care a fost publicat pe 6 ianuarie, 2015.[3] Del Rey a început planificarea albumului doar două luni de la lansarea albumului al treilea Ultraviolence (2014).[4] Del Rey a produs albumul cu asistență din partea lui Rick Nowels și Kieron Menzies. "High by the Beach" a fost lansat ca single-ul principal din Honeymoon pe data de 10 august 2015; în timp ce "Terrence Loves You" a fost lansat ca primul single promoțional pe data de 21 august, 2015. Iar "Honeymoon" pe data de 7 septembrie ca al doilea single promoțional. Cel de a treilea și ultimul single promoțional, "Music to Watch Boys To", a fost lansat patru zile mai târziu, pe data de 11 septembrie.[5]

Single-uriEdit

„High by the Beach” a fost confirmat pe data de 6 august, 2015 ca single-ul principal de pe Honeymoon.[5] Cantecul a fost lansat pe data de 10 august, 2015. În 13 august, videoclipul pentru "High by the Beach"[5] a fost lansat on-line. Cantecul a debutat pe locul 51 în Billboard Hot 100, deși Billboard inițial a raportat la numarul 7, care a fost corectată după o eroare de calcul.[6]

„Music to Watch Boys To” a fost lansat ca al doilea single de pe album pe data de 11 septembrie 2015 la nivel mondial pe cale digitală.

Referinţe Edit

Honeymoon Logo